Problem z zalogowaniem do systemu, jego poprawnym działaniem, dodawaniem plików lub inny problem techniczny.
Kto może uzyskać?
Wnioskodawca lub podmiot działający w imieniu wnioskodawcy
Co należy zrobić?
Jeżeli zapomniałeś hasła kliknij na stronie logowania systemu SOLM ikonę „nie pamiętam hasła”, po czym po podaniu adresu e-mail otrzymasz na podany adres informację zwrotną o zmianie hasła.
W przypadku problemów sprawdź czy ich rozwiązanie jest zawarte w instrukcji obsługi znajdującej się w zakładce POMOC w systemie SOLM lub napisz na adres pomocy technicznej: SOLM_pomoc@utk.gov.pl.
Co należy przygotować?
Zrzut ekranu (print screen) z opisem problemu technicznego.
Gdzie należy złożyć?
Na skrzynkę pomocy technicznej: SOLM_pomoc@utk.gov.pl.
Ile zapłacisz?
Pomoc techniczna jest bezpłatna.
Ile będziesz czekać?
Pomoc zostanie udzielona najszybciej jak będzie to możliwe.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym;
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 10 lutego 2014 r. w sprawie licencji maszynisty.